معاون وزير کار خبر داد:
اطلس جامع اشتغال تدوین می‌شود
-نگاهمان در خصوص اتباع بیگانه باید یک نگاه متعادل باشد

یزدفردا "سرویس خبر:اطلس جامع اشتغال جهت شناسایی استعدادهای مناطق مختلف کشور و ارزیابی و شرایط اقلیمی هر منطقه تدوین می شود.

معاون حقوقی و امور بین الملل وزارت کار در جمع اصحاب رسانه گفت: اطلس جامع اشتغال جهت شناسایی استعدادهای مناطق مختلف کشور و ارزیابی و شرایط اقلیمی هر منطقه تدوین می شود.

به گزارش یزدفردا  به نقل ازایسنا ،موالی زاده اظهار کرد: نگاه جمهوری اسلامی ایران اساسا بسط و توسعه عدالت و شکوفایی اقتصاد کشور در مناطق مختلف کشور است.وی در ادامه بیان کرد: در دولت نهم و دهم به استان سیستان و بلوچستان توجه خاصی شده و ایجاد اشتغال‌های پایدار نمود واقعی عنایات دولت کریمه به استان است.

وی همچنین به اعتبارات در نظر گرفته شده به استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: اعتباراتی که دولت به استان در نظر گرفته است بسیار قابل توجه است و با پتانسیل های خوب و سرشماری که در استان وجود دارد بستر رشد و شکوفایی استان به خوبی مهیا است.

موالی زاده به رشد سه بخش صنعت، خدمات و کشاوری استان در چند سال اخیر اشاره کرد و افزود: استان سیستان و بلوچستان چهره زیبایی را به لحاظ رشد این سه بخش در چند سال اخیر در کشور به نمایش گذاشته است و رشد اقتصادی استان در زمینه های مختلف نشان دهنده همت و پشتکار مردم و مسئولین استان را در زمینه خود کفایی و محرومیت زدایی بخوبی نشان می دهد.

موالی زاده تصریح کرد: تاکنون در استان 37 هزار و 770 نفر مشغول به کار شده اند که این فراتر از ایجاد 36 هزار فرصت اختصاص یافته به استان بوده است که این رقم نشان دهنده توجه مسئولین به امر ایجاد اشتغال پایدار به استان و شکوفایی اقتصاد منطقه را نشان می دهد.

معاون حقوقی و امور بین الملل وزارت کار در پایان گفت: نگاهمان در خصوص اتباع بیگانه باید یک نگاه متعادل باشد بگونه ای که بتوانیم نیروی خارجی متخصص و قانونی را در کشور داشته باشیم و هم بتوانیم نیرویی را خود را به سایر کشورها صادر کنیم و این امر نیاز به برنامه ریزی آموزش و زمان دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا